
Administratie
Van Soest Office Support heeft jarenlange ervaring in o.a. maken van jaarrekeningen, aangifte inkomstenbelasting/BTW/VpB etc.
Wij hechten waarde aan een persoonlijk en betrokken benadering van uw bedrijf.
Een goede boekhouding of administratie is een basis voor een succesvolle onderneming. U heeft inzicht in uw financiële positie en kunt u stappen zetten om meer uit u bedrijf te halen bij een goede administratie.
Bij van Soest Office Support kunt u zelf online boekingen verrichten en uw administratie online boekhouden. Verder kunt u alles overlaten aan de experts bij Van Soest Office Support. Wij zorgen dat uw boekingen worden ingevoerd.
U hoeft alleen de stukken aan te leveren die nodig zijn voor uw administratie.
Wij beantwoorden graag al uw vragen, neem vrijblijvend contact met ons op.
Losse diensten ondernemer
- € 55 per uur excl. BTW
fiscaal advies
- Aangifte inkomstenbelasting per jaar ondernemer
excl. jaarrekening € 150.
- Aangifte VpB € 175
- Aangifte BTW € 45 per
kwartaal
- Jaarrekening BV incl.
deponeren bij de KvK € 350
per jaar
- Jaarrekening eenmanszaak
€ 125 per jaar
- Jaarrekening
personenvennootschap
€ 150 per jaar
* prijzen zijn excl. BTW
- Administratie
- Jaarrekening
- Bespreking en analyse van de jaarcijfers
- BTW aangifte per kwartaal
- Aangifte IB
- SB+
€ 90 excl. BTW per maand